Pages

Wednesday, February 2, 2011

my Twin Bracelet

Hehe..
Just now got the email from Glossy Amor.. Hurayyyy !!
Mesti heran kan knpe tbe2 aku gni upe bila dpt email 2...
Sbnarnye cuma ase hepy je sbb gelang yg aku nk 2 akhirnye smpai jgk..
Wlupun xtgk lg (sbb dia smpai kt hostel) tp cam hepy la..
Mne x hepy, aku beli gelang 2 kalo xclap 3 mggu lepas..
Dah dekat sbulan dah, stelah ade bbrapa mslah yg xdapat di elakkan, baru skrg bnda alah 2 smpai..



pic from Glossy Amor


Psl tajuk entry lak mesti heran kan knpe twin?? Sbb nye aku beli bracelet neh dua..
1 utk aku 1 utk my roomate.. mula2 aku cuma tunjuk je kt dia sbb dia cbuk dok cri charm yg love pastu leh buka and letak gmba kt dalam..
So, aku tjumpa gelang ni..aku ckp la kalo dia xnak bt gelang, dia leh ambik charm je..
Rntai leh beli yg lain..then, aku pn mcm tingin je aku beli la skali.
Jadila Twins Bracelet for Best Friends. Huhhh! k la malas dah cite psl Ain...(hehe)

Cuma aku nak ucap thanks la atas ksabaran pihak Glossy Amor yg byk mlayan karenah aku neh..
Spanjang ade mslah neh aku kejap2 email tnye, kejap2 mcm xpuas ati pn ade..
Bukan kte 1 email je aku anta..ade skali smpai 3 email dlm 1 ari..hehe..
Mintak maaf la kpd pihak Glossy Amor.. bukannye sgaja nak buat mcm 2..
Tp slgi xdapat slgi 2 ati xsenang..bila dah got mail yg ckp dah anta, igt setel la..
Tp xjugak, skali ktorg (aku,ain) ari2 g ke HEP nak tgk brg but until friday ari nk blk umah pn xsmpai lg.. huhuu. 2 yg isau 2.. spanjang aku beli brg on9 yg lain xpenah la take too long times 2 deliver..tp xmustahil jgk la sbb kan nk CNY..

Ape2 pun, sgt2 la bterima kasih pada yg tlibat dlm proses pembelian&penghantaran brg2 sume ni.. aku sgt hargai.. wlupun bnda neh mcm kecik je tp sgt mberi pgajaran supaya byk sabar dan jgn cepat melenting..
Berkat kesabaran 2 akhirnye dpt juga ape yg di inginkan.. amin!

bye2..muaaaxx..

2 comments:

  1. a'a ain dah ade dh..aritu mtk tlg dia trace..hehe nnt kte amekk..yyeaaayyy!

    ReplyDelete