Pages

Sunday, February 20, 2011

Bertuah

Hujung minggu kali xade ape sgt yg best..
Entahla..

Sejak akhir2 ni ase mcm sdey semacam jela..
Haishh..blogging pun bosan, sms xnak dah..kol pn xsyiok mcm dlu..
Fb tambah la bosan gileeee...

Malam neh buka fb tgk pic org lain dgn bf dorg..
Xkesah la kan..bukan jeles sbb dorg kuar ngan bf pun..
Tapi ase mcm dorg sgt b'tuah sbb mcm2 yg bf dorg kasi kt dorg..
Bunga, baju, kasut, cincin, bear, handbang la..

Org kata kalo kte syg sgup je buat ape sje..
Terkejut x kalo aku cakap yg aku almost 3 year dating with him but I'll receive nothing from him..

To him i just wanna say that :
" I'm happy being with you but sometimes my desire make me feel bad.. I'm just same as the others, who want those little silly thing and unusable stuff, who just feel appreciated by lovely things. For you it does not make any sense but for a girls it's represent your honesty and the most important was your remembrance toward your love."

Aku tulis neh bukan nk m'burukkan dia di hadapan semua..
Tapi hanya utk bkongsi rasa dan pndapat..
Bukan lah b'makna xde hadiah trus putus..
Over la gtu kan..hehe
Tapi sedikit ase diri xsepenuhnya selalu di ingatan dia la..
Hahahhahaa..

Cukup la jiwang2 kt cni..Org bc pun dah b'besen, b'plastik
( bg spe yg xde besen..hehe)
Termuntah dah..
Cuma nasihat nye
Harus byk bsabar dan pikirkan kbaikan dan p'tolongan dia
Mse susah dan senang, jatuh dan bgun kte..
Tu je yang leh bt kte stay dgn seseorang..

Hutang emas boleh di bayar,
Hutang budi di bawa mati,
Dah tau ade hutang cepat la bayar,
Xde la aku menanti-nanti..

Hehe..ni sifat org mata duitan..
Selamat malam..


p/s : sape2 yg bc post neh kalo meluat ke nak kutuk sila la..
Tapi igt lepas neh xpayah bc dah..aku pun tulis bukan utk ko bc..
Ni blog aku keh! Xcbuk kt blog ko..so, sila la clik pgkah di atas..kuar kuar!

No comments:

Post a Comment