Pages

Tuesday, February 8, 2011

Keluar


Arini ari selasa..
Ari selasa yg indah xhujan tp agak panas..
Xdeee..
Bukan nak cite psl ari selasa pn..hehe

Sbnarnye xde cite best sgt..
Kbanyakkan psl family, hidup and keje..
( knpe mcm skema??)

Jap org azan...musahabah diri (-_-)

Okeh b'balik pda tjuk yg dikemukakn..
emm..rrrrr..uuuuuu..
Cuma nak gtau sblum blk Kuala Lipis neh aku g Tecso je..
Haahaa..
Bapak aku ckp..

" Dia nak pi umah tokwan dia dah la 2..kalut sgt "
( kpd smua reader, ni bhsa kedah tauu..my official language kalo kt umah)

So smbil tggu aku yg tgh shopping kt dlm..
Lebih kurang 2 jam jugak la mereka mnunggu aku dgn sabar..
Kalo shopping mmg aku lme..bg 5 jam pn xcukup..

Oleh itu, mereka lepaking la kt Kluang Station!!
Hehe..ni la sbnarnye..
Aku xpenah dtg Kluang Station..sbb 2
'pehraqkk' cket..
(ni bukan ditujukan kpd org perak ok..jgn trasa)

Bila dah abes shopping aku mula trasa lapar..
Adoii..gila lapar.
Pdhal sblum pegi Tesco aku dah hentam Bihun sup mak aku bt kot..
3 mangkuk!!

syringggggg...tahniah! anda juara makan..

Then, tgk menu..
pusing menu 2..3..4..kali br la decided nk mkn Nasi Lemak Ayam Goreng..
(xpasti la nme menu 2..huuhu)
Sedap sbb ayam dia garing and rangup..
Tapi spe yg xsuke ayam bhgian peha 2 mmg xleh trima la kan..
Bagi aku mmg 3 and half Star..



neh bila dah mkn br tingat nak tgkap gmba.
2 jdi dah xcntik sbb dah mkn..hehe..pnye la lapar..



Okeh 2 je..byee muaaaxx

No comments:

Post a Comment