Pages

Sunday, February 20, 2011

Ape yg aku buat??

Okeh sume..

Mcm neh..cuba korg teka..
Kalo aku sdey kan ape yg aku akan buat?
Teka tau..

A. Makan dengan banyak..
B. Tido sepuasnya
C. Pegi karok smpai xde suara..
D. Tulis dalam diari
E. Menangis dan menangis
F. Cuci toilet atau mengemas..
G. Main mata..

Hahaha..sebenarnye semua btol..aku explain k..ikut turutan yg kt atas tau..br faham yg tulis kt bwh neh.

A. Sebab aku bukan jenis yg suka bunuh seksa diri sbb sdey neh..aku mkn mmg byk..hehe

B. Bila aku sdey aku akan tdo..neh kalo sgt sdey la. Bnda ni mcm terapi sbb aku bharap bila aku bgun aku akn lupa bnda2 yg jd sblm tdo..

C. Bnda ni bila aku sdey campur dgn geram atau saat2 utk bgkit smula..

D. Menulis adalah terapi juga, so aku akn tulis la kt diari yg ade. Tp keje neh zaman muda belia..skrg xdah..

E. Aku mmg cyengenggg! Kuat mngis tp xsuke tunjuk kt org..kdg2 sblm tdo pn ngis..tah pape. so ngis buat aku ase lega.

F. Emmm..yg neh mmg btoi. Kalo tbe2 tgk aku rajin semacam je mesti ade yg xkena..hehe.Lepas geram kt kotoran dan semak..

G. Hahahaa..neh pun btoi la. Tapi main2 jela. Bila aku ase sgt sdey, sunyi dan xdihargai..mmg aku akn stat menggatal menggenal org! huuh..

Skrang dan tserlah lah sifat anis..huduh indah btoi kan..hehe
Hope korg pun ade cara yg positive utk mbina semangat ye..
Jangan buat bnda bukan2 tau..anyonggg..(^__^*)

No comments:

Post a Comment