Pages

Monday, January 24, 2011

sugar glider

arini tingin plak nak cite psl sugar glider neh..
mmg la tingin nak bela sekor tp kang xpsl la plak dia xsempat hidup..
bnda neh mahal harga dia..emm dlm Rm 300++ jugak la kalo skali ngan sangkar sume..
tp dia xla highmaintance sokmo kan.. mknan dia buah2, ulat2 pancing 2..cuma kalo leh buah2 yg brair cket..cam betik, anggur, apple byk lg la..jgn hentam bg buah kelapa ke kan..xpsal rongok gigi dia. isi kelapa xpeee..

bukannye
ape sbb aku neh kdg2 cm ikut mood jugak..
kdg2 malas,kdg2 rajin..kena mood malas kang hahhh.dia lak nk mnja.
xpsal lekat plak dia kt dinding..ganazzz!(kembang idung bcerita)
hehee..ni hah, roomate aku yg terencat neh..oppss autisme..opss slah lg..
tett..anda kena kad merah.sbb mulut jahat...
huuhu..dia ade la bela dgn kekanda tcinta.besala practise bt anak..
bukan!!
ehem, bela anak la..fuhh.maap bukk..
sbnarnye dorg mcm nk amalikan tggugjwb selepas kawen dan bkeluarga..
dah trend kapel2 bela bnda neh..
aisyeh ni bkn cite sugar glider neh..dah lari..
okeh, al-kisahnye roomate eden ado bowok bolik..ehem2..
bwk blk sugar glider neh kt bilik..takut la aku mula2.tp lepas tgk dia neh jenis mnja2..suka org urut2 (mcm kucing la..), aku pn jd suka plus dia gigit ke, kuku dia ke xcakit pn..sbb 2 i looiikk! bila dia dah blk ke pgkuan ayanda dia (bf roomate aku la)..aku jd rndu plak kt dia..smpai tmimpi2 la 3 ari 3 mlm.. sgguh!
rndu sgt..k la kte tunjuk gmba la ye..tgk la..
bye muaaxx !






ni amek kt google jek..bukan sy ye yg 2..hehe :p


ni pun bukan my pic..google jua..tooottt!


haahhhh!! neh mmg roomate i nye sg (sugar glider).
sory la kmra murah..xelok cket..
"hai nme sy kucie..cumey kan sy..i mahal tau.kalo dah beli jge elok2.."

No comments:

Post a Comment