Pages

Sunday, January 30, 2011

Hello Kitty Fever

em..Hello kitty
sape je yg xkenal ngan bnda alah neh..
aku pn xtau la stat bila aku mula suke hello kitty ni..
mmg la mcm bdk2 cket tp its kind of cute toys what??

ade gak yg kte "
xrock lgsung la minat hello kitty"..
ade jgk yg tnye " asal xminat karakter lain?"

so, jwpan dia adalah sbb bila aku tgk dia aku sgt suke.. kitty cumel.
stakat skrg 2 je jwpan yg aku leh gtau.. lg satu aku suke brg2 dia..
hello kitty ni mcm international cket la nk bnding dgn yg lain2..
sbb brg2 dia pn byk and bukan shja utk toys bdk malah ade brg yg kte leh guna dlm khidupan sharian.. contohnye mcm periuk nasi , pinggan mangkuk , hair dryer dan mcm2 lg..cuma harga 2 mgkin mahal cket je.



tgk..ciap ade bt umah mcm Hello Kitty lg..


haha..cumil kan.xpayah tgk cite dlm tv.tgk je tv 2..2 la sbb dpggil 'Tgk tv'..hee



bgun pgi je tgk coffee maker neh..ceria ati anda




aku plak mmg la suke beli, tp xla tlalu obses smpaikan bnda phisan ptung2 pn beli. for me bnda yg aku beli mostly akan ade kgunaan utk aku.. ape yg akan aku beli mestila ikut bajet kan, bukan ikut suke je.. sbb aku neh bukan la kuarga yg bpendapatan tggi. km hidup pn sderhana je.. so, bila aku dpt sesuatu brg aku akan sgt syg dan jge dgn plg elok ( haha..konon la). dalam mse kurang dr 2 tahun aku nk jugak ade bnda ni..tereeennggg!



aku ase mcm gedik cket tp cumil sgt..xtahannnn!



Untuk mber2 yg dah tau hobi aku neh, n dah faham sgt la ku neh fanatik dgn Hello Kitty, aku sgt appreciate la weh..buktinye, roomate aku siap belikan brg Hello Kitty uhh bg hadiah bday..sgt tacing la derr..T_T.. thx la babe. dan xlupa jgk yg bria2 gtau aku dia ade nmpak beg, bju kasut and etc kt ctu, cni mse dia g jalan2..sgt tbaik la korg..terima kasih byk2 tau...
muaaaxx love u all lah..

p/s : kalo korg pn minat gak ngan kitty ni..aku letak link neh utk korg sme2 bleh beli kitty mcm aku.klik je kt ctu.
http://bubblesjewelrygift.blogspot.com/




ni serba sedikit ( mmg cket) brg kitty aku ade..

No comments:

Post a Comment